ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ
"Σ'αυτό το ταξίδι που μαζί ξεκινήσαμε, ναύτες απαίδευτοι σε μπάρκο γενναίο, όλα με άγνωστα νερά θα μας μοιάζουν"

Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Της τύχης ο στρατιώτης

Είμαι τα τραγούδια που αγάπησα
οι μουσικές που μέσα τους περπάτησα
του Τζον οι προσευχές για την ειρήνη
η όπερα του Φρέντυ που δε σβήνει

Είμαι τα στιχάκια που με γιάτρεψαν
τα λόγια της Μπαέζ που με ανάθρεψαν
οι έρωτες που καίνε δεν τελειώνουν
διαμάντια και σκουριά να με λυτρώνουν

Είμαι η συναυλία που σε γνώρισα
ο Τζάγγερ στη σκηνή όταν σε χώρισα
φοβάμαι τη ζωή μου είπες πέρσι
και το 'ξερα καλά - life shows no mercy

Είμαι τα βινύλια που σου χάρισα
θα ζήσω τη ζωή όπως λαχτάρησα
μου άρεσε το ροκ αλλά κι ο Χιώτης
ίσως να είμαι της τύχης ο στρατιώτης.

Θέλω να γίνω για λίγο Δον Κιχώτης,
ίσως να είμαι της τύχης ο στρατιώτης.

Για πάντα τραγουδώ το ροκ της νιότης
ίσως να είμαι της τύχης ο στρατιώτης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: