ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ
"Σ'αυτό το ταξίδι που μαζί ξεκινήσαμε, ναύτες απαίδευτοι σε μπάρκο γενναίο, όλα με άγνωστα νερά θα μας μοιάζουν"

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Το μπάρκο του έρωτα

Ταξίδι θα φύγω με άγνωστη πλεύση
κι αν θέλω στο τέλος να έχω μια γεύση
θα ’ναι το αρμυρό το φιλί σου

Κι αν έχει στεριές με σένα να ζήσω
ψυχή μου την άβυσσο δε θα μετρήσω
μαζί σου τους κάβους θα λύσω

Και όταν το κύμα ζητάει το κορμί μου
στον άγριο αέρα να μείνεις μαζί μου
στα ρέλια σφιχτά να με δέσεις

Αυτό το ταξίδι μαζί ξεκινήσαμε
ναύτες απαίδευτοι σε μπάρκο γενναίο
Σ’αυτό το ταξίδι το χρόνο τον σβήσαμε
στο άγνωστο ζήσαμε, κι ήταν ωραίο

Κι αν φοβηθείς τις σκιές, μην τρομάξεις
μες στις σπηλιές σου φωτιές να ανάψεις
στους τοίχους για μένα να γράψεις

Ξημέρωμα φεύγω για νέα ταξίδια
στην πλώρη μου έχω καινούργια πυξίδα
να βγω στα πελάγη του έρωτα

Αυτό το ταξίδι μαζί ξεκινήσαμε
ναύτες απαίδευτοι σε μπάρκο γενναίο
Σ’αυτό το ταξίδι το χρόνο τον σβήσαμε
στο άγνωστο ζήσαμε, κι ήταν ωραίο