ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΑΛΠΑΡΕΙ
"Σ'αυτό το ταξίδι που μαζί ξεκινήσαμε, ναύτες απαίδευτοι σε μπάρκο γενναίο, όλα με άγνωστα νερά θα μας μοιάζουν"

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Στα παιδιά μου

Ψυχές μου καινούργιες.Μάτια υπέροχα με βλέμμα καθάριο.
Κορμάκια μικρά που στη Ζωή μπουσουλάτε,
τη ζωή μου γεμίζετε με τις τεράστιες απορίες σας.
Την καρδιά μου δροσίζετε με το νερό της καρδιάς σας.
Φως μου φέρνετε με το δαυλό της αγάπης σας.

Ψυχές μου ανάερες, λατρεμένα μου λόγια.
Λέξεις που βγαίνουν από στόμα γλυκό και μυαλό
αμόλυντο από φόβους και πάθη,
εσείς κρατάτε την ψυχή μου νέα. Εσείς ξέρετε
με τρόπο απλό και αλάνθαστο την Αλήθεια.

Χέρια μικρά που κρατάτε στη χούφτα σας τον Κόσμο,
που το γέλιο σας πηγάζει από το βάθος της απέραντης θάλασσας,
παφλάζετε γάργαρα στης φωνής μου τον ήχο
και κάνετε την προσευχή μου τραγούδι.
Λιώνετε ανέμελα τους τεράστιους φόβους μου κάτω από τις μικρές σας πατούσες.

Αγκαλιές μου ζεστές και τεράστιες, ανοίγετε φτερά
και με βάζετε μέσα τους. Τα κλείνετε τρυφερά
κι αφήνετε απέξω ό,τι την Αγάπη μικραίνει.
Παιδιά μου, χαρές μου, ελπίδες μου και όνειρά μου,
γίνομαι μικρό παιδί μπροστά στο μεγαλείο σας.

Θησαυροί μου, μου φέρνετε τα πολύτιμα πετράδια
της καρδιάς σας να τα φυλάξω σε τόπο ασφαλή,
που ανοίγει μόνο με το κλειδί της ψυχής μου.
Που φυλάει τα μικρά μυστικά σας σαν τη μήτρα που
σας έθρεψε μέσα της.

Διώχνω τους φόβους μου και σας στέλνω ευχές φωτεινές:
Να πετάξετε, να αδράξετε, να ζήσετε με την ψυχή σας,
ν’αγαπήσετε με κάθε σας κύτταρο.
Να ρουφήξετε τους χυμούς της Ζωής και να της
επιστρέψετε τη φιάλη γεμάτη από την παιδική σας σοφία.





Angelo Branduardi's - "Vanità di vanità"

Δεν υπάρχουν σχόλια: